Regulamin i warunki
Regulamin rezerwacji w obiekcie ApartHotel Brovar16
REGULAMIN REZERWACJI USŁUG NOCLEGOWYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ (zwany dalej: "REGULAMINEM")
-
POSTANOWIENIA WSTĘPNE
-
Niniejszy regulamin jest wzorcem umownym dotyczącym rezerwacji oraz
określa prawa i obowiązki Obiektu oraz Klienta.
-
Warunkiem dokonania rezerwacji jest wypełnienie formularza, przeczytanie
i akceptacja postanowień Regulaminu oraz dokonanie płatności.
-
Klient dobrowolnie dokonuje rezerwacji. Obiekt nie pobiera opłaty
rezerwacyjnej.
-
Regulamin obowiązuje dla rezerwacji dokonywanych od dnia 20.07.2024r.
-
Następujące terminy użyte w Regulaminie będą miały znaczenie ustalone
zgodnie z poniższymi definicjami:
-
Klient - osoba fizyczna, która ma ukończone 18
lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych (konsument) lub w
przypadku rezerwacji dokonywanej na firmę osoba, która w związku z
wykonywanym zawodem lub świadczoną usługą na rzecz osoby prawnej
lub/i jednostki organizacyjnej niebędącej osobą prawną, której
ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonuje rezerwacji w jej imieniu
i na jej rzecz (nie konsument);
-
Obiekt – ApartHotel Brovar16, ul. Rynek 16,
43-200 Pszczyna zarządzany przez Grupa Kozioł Sp. z o. o., Ulica:
Rynek 16, 43-200 Pszczyna, NIP: 6381843430, Email:
recepcja@brovar16.pl, Telefon: 519 840 120;
-
Płatności Online – metody płatności online
udostępnione Klientowi przez Obiekt w ramach procesu rezerwacji.
-
Regulamin - niniejszy Regulamin.
-
WYMAGANIA TECHNICZNE
-
Do dokonania rezerwacji wymagane jest połączenie z siecią Internet oraz
posiadanie konta e-mail, na który przychodzi wiadomość potwierdzająca
dokonanie rezerwacji (w przypadku ukończenia procesu rezerwacji) albo
wiadomość e-mail o przerwaniu rezerwacji (w przypadku nieukończenia procesu
rezerwacji).
-
W celu uzyskania pomocy lub odpowiedzi na jakiekolwiek pytania należy
kontaktować się bezpośrednio z Obiektem.
-
REZERWACJA
-
MOMENT ZAWARCIA REZERWACJI: Rezerwacja uważana
jest za dokonaną w momencie przyjęcia przez Obiekt prośby o rezerwację –
wysłania e-mail do Klienta z potwierdzeniem dokonania rezerwacji. W
przypadku braku otrzymania wiadomości e-mail prosimy o sprawdzenie
wiadomości SPAM lub kontakt z Obiektem.
-
ZMIANA REZERWACJI: Zmiana rezerwacji przez Klienta
obejmuje następujące kroki:
-
przesłana do Klienta wiadomość będzie zawierać link do dokonania
modyfikacji,
-
wybór wyżej opisanej opcji spowoduje uruchomienie w przeglądarce
internetowej systemu do zarządzania rezerwacją. W systemie do
zarządzania rezerwacją, w zależności od warunków zarezerwowanej
oferty, możliwe będzie anulowanie i/lub modyfikacja rezerwacji.
-
po wysłaniu prośby o modyfikację, w zależności od konfiguracji
oferty, zostanie ona zaakceptowana automatycznie, lub wysłana do
obiektu, w celu potwierdzenia statusu. Prosimy pamiętać, że do czasu
kontaktu z Obiektem oraz potwierdzenia przez Obiekt modyfikacji nie
jest ona dokonana.
-
ODMOWA REZERWACJI: Obiekt zastrzega sobie prawo
odmowy dokonania rezerwacji w przypadku braku wolnych pokoi w Obiekcie.
W takim przypadku, Klient otrzyma w sposób automatyczny na podany w toku
rezerwacji adres poczty elektronicznej Klienta wiadomość o braku
możliwości dokonania rezerwacji.
-
ANULOWANIE/ODWOŁANIE REZERWACJI: Anulowanie
rezerwacji przez Klienta obejmuje następujące kroki:
-
wybór opcji "Modyfikuj" w przesłanej do Klienta wiadomości
obejmującej potwierdzenie dokonania rezerwacji,
-
wybór wyżej opisanej opcji spowoduje uruchomienie w przeglądarce
internetowej systemu do zarządzania rezerwacją. W systemie do
zarządzania rezerwacją należy wybrać opcję "Anuluj", a następnie
należy opisać przyczynę anulacji,
-
po dokonaniu anulowania rezerwacji, Klient otrzyma, na podany w toku
rezerwacji adres poczty elektronicznej, wiadomość obejmującą
potwierdzenie anulowania rezerwacji, a w razie anulowania
bezkosztowego i dokonania wcześniej płatności za rezerwację,
wpłacona kwota zostanie zwrócona Klientowi na rachunek, z którego
dokonano płatności w ramach rezerwacji. Prosimy pamiętać, że
otrzymanie potwierdzenia anulowania rezerwacji jest równoznaczne z
anulowaniem rezerwacji. W przypadku braku otrzymania potwierdzenia
anulowania rezerwacji prosimy o sprawdzenie folderu SPAM i kontakt z
Obiektem.
-
UWAGI DO REZERWACJI: Uwagi wpisane w formularzu
nie wiążą w żaden sposób Obiektu. Obiekt nie gwarantuje ich spełnienia.
Obiekt zastrzega sobie prawo do kontaktu e-mail lub telefonicznego z
Klientem w celu ich omówienia oraz poinformowania o odpłatności (zarówno
wcześniej jak i w dniu przyjazdu), jeżeli spełnienie uwag/życzeń tego
wymaga i ich realizację dopiero po akceptacji Obiektu oraz Klienta.
-
DODATKI: Dodatki wybrane w rezerwacji są wiążące
dla Obiektu i jeżeli konieczne jest ich dostarczenie do pokoju to
dostarczenie to następuje do pokoju najpóźniej z chwilą przyjazdu
Klienta chyba, że Klient i Obiekt postanowią inaczej w drodze odrębnych
ustaleń. W przypadku spersonalizowania dodatku prosimy o wcześniejszy
kontakt z Obiektem w celu ustalenia możliwości personalizacji (np.
wyboru rodzajów kwiatów, koloru itp.).
-
PŁATNOŚĆ: Klient może zapłacić za rezerwację
poprzez Płatności Online. Zamówienie wiąże się z obowiązkiem zapłaty.
Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul.
Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań
Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon
301345068.
-
POBYT W HOTELU
-
Warunki pobytu w hotelu określa odrębny regulamin Obiektu.
-
Warunki rezerwacji stosuje się bezpośrednio i w przypadku niezgodności z
regulaminem Obiektu mają one pierwszeństwo.
-
Warunki rezerwacji przesyłane są e-mailem razem z potwierdzeniem dokonania
rezerwacji.
-
PRAWA I OBOWIĄZKI
-
Klient zgadza się przestrzegać warunków obowiązujących w Obiekcie, w tym
między innymi regulamin Obiektu oraz regulować wszelkie należności w
terminie, a także przestrzegać wszystkich wytycznych, zasad i ograniczeń, w
szczególności nałożonych przepisami prawa lub zaleceniami stosownych organów
i służb, które obowiązują w Obiekcie.
-
Klient jest zobowiązany do posługiwania się prawdziwymi danymi, w tym danymi
osobowymi, co do których posługiwania się ma prawo.
-
Klient zobowiązuje się nie podejmować jakichkolwiek działań, które są
niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi
obyczajami.
-
Obiekt zobowiązuje się do realizacji warunków dokonanej rezerwacji.
-
Obiekt zastrzega sobie prawo do zablokowania adresu poczty elektronicznej
Klienta, który naruszył postanowienia Regulaminu lub przepisy prawa.
-
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
-
Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za wybór rezerwacji i jej
przydatność do potrzeb własnych jak i osób, dla których wykonuje
rezerwację.
-
Klient ponosi odpowiedzialność za własne działania i zaniechania, w tym
przekazywanie błędnych informacji lub niestosowanie się do Regulaminu.
-
Obiekt ani dostawca silnika rezerwacyjnego na stronie internetowej nie
ponosi odpowiedzialności za przerwanie procesu dokonywania rezerwacji na
etapie wypełniania formularza czy tzw. porzucenie koszyka zakupowego
(nieukończenie rezerwacji) przez Klienta. Wymagane jest ponowne
rozpoczęcie wypełniania formularza rezerwacji przez Klienta.
-
Wyjazd przed zarezerwowaną datą wymeldowania nie ma wpływu na cenę i
jest równoznaczny z obciążeniem opłatą stosownie do warunków dokonanej
rezerwacji.
-
Obiekt ani dostawca silnika rezerwacyjnego na stronie internetowej nie
ponosi odpowiedzialności za:
-
niepoprawnie wpisane dane przez Klienta,
-
brak dostępu do sieci Internet lub ograniczenia w jego dostępności,
-
ograniczenia lub/i nieprawidłowe działanie oprogramowania albo
urządzeń należących do Klienta, które stanowią podstawę do
dokonywania rezerwacji,
-
poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które
spowodowane zostały na skutek działania lub/i zaniechania osób
trzecich, a na które nie miał wpływu Obiekt,
-
poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Klienta, które
spowodowane zostały na skutek zaistnienia siły wyższej,
-
płatności realizowane w ramach Płatności Online.
-
Przewidziane w Regulaminie wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności
nie mają zastosowania w przypadkach, w których ze względu na treść
bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa nie jest możliwe wyłączenie
lub ograniczenie odpowiedzialności, w szczególności nie mają
zastosowania do szkód wyrządzonych umyślnie.
-
Wszelkie roszczenia ulegają przedawnieniu zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
-
REKLAMACJE
-
Klient ma prawo do złożenia reklamacji i jej rozpatrzenia przez Obiekt w
ustawowym terminie 14 dni od jej otrzymania. Reklamacje prosimy składać
listownie lub drogą elektroniczną na adres Obiektu. Reklamacja powinna
zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres
poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki
pojawił się.
-
Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Obiekt udziela Klientowi odpowiedzi
w sprawie rozstrzygnięcia. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej
formie, w jakiej złożona została reklamacja.
-
DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ
-
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz warunki ochrony prywatności
określa Polityka Prywatności na stronie internetowej Obiektu.
-
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Obiekt ma prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie i obowiązują one z
chwilą aktualizacji w silniku rezerwacyjnym na stronie internetowej z
zastrzeżeniem, że Klienta który dokonał rezerwacji obowiązuje Regulamin w
wersji obowiązującej w dniu akceptacji Regulaminu przez Klienta.
-
W przypadku odnotowania przez osobę naruszenia prawa osoba ta jest
zobowiązana do kontaktu z Obiektem.
-
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie
przepisy prawa polskiego lub/i przepisy właściwe dla miejsca zamieszkania
prawa konsumenta.
-
W razie zmiany lub/i unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu,
któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia
pozostają w mocy. Obiekt zgłasza gotowość do rozwiązywania sporów w trybie
ugodowym, w tym dochodzenie roszczeń w trybie pozasądowym ADR (Alternative
Dispute Resolution). W takim przypadku prosimy o składanie skarg za pomocą
strony: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL . Podmiot uprawniony, do którego można skierować skargę zależy od
wyboru konsumenta. Rejestr w Polsce takich podmiotów wraz z danymi
teleadresowymi oraz adresem strony internetowej można zleźć tutaj: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php Wszelkie spory pomiędzy Obiektem a Klientem, który rozpoczął
dokonywanie albo dokonał rezerwacji nie jako konsument będą rozstrzygane
przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Obiektu.
-
Prawem właściwym jest prawo polskie, a podstawą wykładni jest Regulamin w j.
polskim.
Polityka obiektu wobec zwierząt
Regulamin przyjmowania zwierząt w obiekcie ApartHotel Brovar16.
Opłata za psa w obiekcie wynosi 30 zł/doba.
-
Pobyt psów na terenie obiektu wymaga akceptacji Właścicieli obiektu, która
odbywa się na etapie rezerwacji pobytu.
-
Serdecznie zapraszamy zwierzaki do 20 kg – np. Papillona, Yorka. Pobyty
większych zwierząt ustalane są indywidualnie.
-
Nie akceptujemy pobytów ras psów uznanych za agresywne. Wykaz ras psów
agresywnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i
Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku: Pit bull terier, Dog z Majorki,
Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa inu, Rottweiler,
Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski.
-
Właściciel zwierzęcia oświadcza, że zwierzę jest zdrowe i nie stanowi
zagrożenia dla innych zwierząt i ludzi.
-
Na terenie obiektu ApartHotel Brovar16, Właściciel pupila zobowiązany jest
do wyprowadzania psa wyłącznie na smyczy.
-
Właściciel zobowiązany jest posiadać własne posłanie dla zwierzęcia.
-
Wszystkie szkody powstałe z winy zwierzęcia, na mieniu obiektu bądź innych
Gości oraz zabrudzenia wymagające dodatkowej pracy będą indywidualnie
wyceniane, a ich kosztami będą obciążeni Właściciele np. za zabrudzoną lub
uszkodzoną pościel.
-
Niedopuszczalne jest wykorzystywanie ręczników i bielizny pościelowej, które
są wyposażeniem apartamentu dla potrzeb zwierząt, przebywanie zwierzęcia na
łóżku i sofach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych w pokojach.
-
Właściciele zwierząt są odpowiedzialni za zastosowanie się do regulaminu
obiektu dotyczącego zachowania ciszy nocnej w obiekcie i niezakłócania
spokoju innym Gościom.
-
Zwierzę nie może pozostać same w apartamencie.
-
Spędzając czas z czworonogiem bardzo prosimy mieć na uwadze komfort innych
Gości przebywających w ApartHotel Brovar16.
-
Właściciel oświadcza, że zapoznał się z regulaminem pobytu zwierząt w
obiekcie ApartHotel Brovar16 i akceptuje jego zapisy.